wtorek, 29 września 2015

Pamiętnik Ludmiły #Prolog






Nazywam się Ludmiła Ferro. Mam 18 lat. Uczę się w publicznym liceum. Mam o rok starszego brata Diego, który jest w "elicie" i znęca się psychicznie nad innymi. Jestem jedną z jego ofiar. Nasi rodzice nie interesują się nami. Są pochłonięci pracą i myślą, że jeżeli dadzą pieniądze to wszystko będzie dobrze. Nie mam zbyt wielu przyjaciół. Przyjaźni się ze mną tylko Naty i Taylor. Są cudowni. Nie wiem co bym bez nich zrobiła. Jutro mamy się dowiedzieć, kto pojedzie na wymianę do Włoch. Brałam udział w tym konkursie i mam nadzieję, że udało mi się wygrać.




.........................................................................
Nowy prolog :)
Mam nadzieję, że się podoba :*



2 komentarze od innych użytkowników = Rozdział 1!! :)


Komentujesz - motywujesz :*** ♥

3 komentarze: